Música para publicidad

Through The Jingle Jungle : The Art And Business Of Making Music For Commercials

Autores

Karmen, Steve

Lugar de ediciónNueva York
EditorialBillboard Books
Año de edición1989
Colección y número
ISBN0823077071, 9780823077076
Idiomainglés
Número de páginas262
Descripción

SUMARIO. An overview / Jingology / A foot in the door / The creative process / Making your presentation / The talent and those who book them / The production budget / Talent payment / Making the deal / The day of the recording session / Postproduction / You’re on the air! / Finding out where the hits are.

Música para publicidad

Through The Jingle Jungle : The Art And Business Of Making Music For Commercials

Autores

Karmen, Steve

Lugar de ediciónNueva York
EditorialBillboard Books
Año de edición1989
Colección y número
ISBN0823077071, 9780823077076
Idiomainglés
Número de páginas262
Descripción

SUMARIO. An overview / Jingology / A foot in the door / The creative process / Making your presentation / The talent and those who book them / The production budget / Talent payment / Making the deal / The day of the recording session / Postproduction / You’re on the air! / Finding out where the hits are.