
Análisis audiovisual
Música para publicidad
Música para TV
Teoría y estètica
Analyzing Music in TV Commercials : Television Commercials and Consumer Choice
Autores
Graakjær, Nicolai Jørgensgaard
Lugar de ediciónNueva York
EditorialRoutledge
Año de edición2015
Colección y númeroRoutledge interpretive marketing research, 20
ISBN9781138781085, 1138781088, 9781315770277, 131577027X
Idiomainglés
Número de páginas172
Descripción
SUMARIO. Transtextuality : preexisting and original music / Marketing : music and products / Settings : television, Web, and stores / Musical signification / Musical structures / Musical functions / Conclusion.

Análisis audiovisual
Música para publicidad
Música para TV
Teoría y estètica
Analyzing Music in TV Commercials : Television Commercials and Consumer Choice
Autores
Graakjær, Nicolai Jørgensgaard
Lugar de ediciónNueva York
EditorialRoutledge
Año de edición2015
Colección y númeroRoutledge interpretive marketing research, 20
ISBN9781138781085, 1138781088, 9781315770277, 131577027X
Idiomainglés
Número de páginas172
Descripción
SUMARIO. Transtextuality : preexisting and original music / Marketing : music and products / Settings : television, Web, and stores / Musical signification / Musical structures / Musical functions / Conclusion.















