
Análisis audiovisual
Historia general
Música para publicidad
Técnica (profesional o amateur)
Hit Brands : How Music Builds Value For The World’s Smartest Brands
Autores
Jackson, Daniel M.
Lugar de ediciónHoundmills
EditorialPalgrave Macmillan
Año de edición2013
Colección y número
ISBN1137271477, 9781137271471
Idiomainglés
Número de páginasix, 201
Descripción
SUMARIO. The history of music and brand relationships / Music as identity / Case studies for music as identity / Music as engagement / Case studies for music as engagement / Music as currency / Case studies for music as currency / The future.

Análisis audiovisual
Historia general
Música para publicidad
Técnica (profesional o amateur)
Hit Brands : How Music Builds Value For The World’s Smartest Brands
Autores
Jackson, Daniel M.
Lugar de ediciónHoundmills
EditorialPalgrave Macmillan
Año de edición2013
Colección y número
ISBN1137271477, 9781137271471
Idiomainglés
Número de páginasix, 201
Descripción
SUMARIO. The history of music and brand relationships / Music as identity / Case studies for music as identity / Music as engagement / Case studies for music as engagement / Music as currency / Case studies for music as currency / The future.















