Música para publicidad
Teoría y estètica

The Sonic Boom : How Sound Transforms the Way We Think, Feel, and Buy

Autores

Beckerman, Joel

Lugar de ediciónBoston
EditorialHoughton Mifflin Harcourt
Año de edición2014
Colección y número
ISBN0544191749, 9780544191747
Idiomainglés
Número de páginas188
Descripción

SUMARIO. Introduction / Night-vision goggles for your ears / The boom moment / Sonic landscapes / The principles of sonic branding / Rethinking possibilities / Amplifying messages / Scoring the experience / Creating boom moments every day / Hearing around corners.

Música para publicidad
Teoría y estètica

The Sonic Boom : How Sound Transforms the Way We Think, Feel, and Buy

Autores

Beckerman, Joel

Lugar de ediciónBoston
EditorialHoughton Mifflin Harcourt
Año de edición2014
Colección y número
ISBN0544191749, 9780544191747
Idiomainglés
Número de páginas188
Descripción

SUMARIO. Introduction / Night-vision goggles for your ears / The boom moment / Sonic landscapes / The principles of sonic branding / Rethinking possibilities / Amplifying messages / Scoring the experience / Creating boom moments every day / Hearing around corners.